46973
No cover
Book
In basket
1.Perspektywy nauczania dzieci niepełnosprawnych. 2.Ocena zachowania i precyzyjny pomiar efektów kształcenia. 3.Bezpośrednie i zindywidualizowane metody nauczania. 4.Techniki Stosowanej Analizy Zachowania i badanie procesu nauczania: wnioski dydaktyczne. 5.Strategie kierowania zachowaniem dla nauczycieli i rodziców: nauczanie dostosowane. 6.Dzieci upośledzone umusłowo - wyćwiczalne. Technika nauczania. 7.Rozwijanie w dziecku umiejętności niezbędnych do objęcia go nauczaniem w klasie szkolnej. 8.Strategia postępowania terapeutycznego z dziećmi z niedokształceniem języka: przegląd zagadnień. 9.Postępowanie terapeutyczne z dziećmi z niedokształceniem języka. 10.Szkoła Super.
Availability:
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again