46973
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236 s., [16] s.tabl. : il. kolor. ; 24 cm.
I. Reklama i media : 1. Czym jest reklama. 2. Usytuowanie i rodzaj medium a poetyka reklamy. II.Znaki niewerbalne : 1. Poetyka obrazu. 2. Poetyka ruchu. 3. Poetyka dźwięku. III. Aspekt werbalny : 1. Specyfika wypowiedzi reklamowej. 2. Struktura wypowiedzi reklamowej. 3. Reklama jako pastisz form mówienia. 4. Poligatunkowość reklamy. 5. Poetyckość wypowiedzi reklamowej. IV. Świat przedstawiony : 1. Między prawdą a fikcją - rzecz o reklamowości. 2. Bohater w reklamie. 3. Raj dla każdego. Reinterpretacje czasu i przestrzeni. 4. Narracja w reklamie. V. Reklama w kulturze : 1. Przesunięcia i przewartościo wania pokonsumpcji. 2. Wśród tekstów kultury.
Availability:
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. M-2287 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.; Indeks nazwisk.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again