46973
Książka
W koszyku
Cz. I. Podstawowe pojęcia i modele: 1. Komunikowanie społeczne. 2. Środki i formy komunikowania. 3. Modele procesu komunikowania. Cz. II. Początki i rozwój badań: 4. Prekursorzy. 5. Aktualne tendencje. 6. Media a struktura społeczna: wzajemne relacje. 7. Media w perspektywie kulturoznawczej. Cz. III. Analiza funkcjonowania mediów masowych: 8. Działanie i organizacja mediów. 9. Przekazy masowe a wartości społeczne. 10. Odbiorcy i publiczność. 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego. Cz. IV. Komunikowanie masowe a system społeczny: 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy. 13. Ku społeczeństwu medialnemu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej