46973
Książka
W koszyku
Marketing usług hotelarskich / Marek Turkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWE, 2003. - 313, [3] s. : rys., wykr. ; 20 cm.
1. Wprowadzenie w problematykę hotelarstwa. 2. Usługa hotelarska jako produkt. 3. Jakość usługi hotelarskiej. 4. Ceny w hotelarstwie. 5. Promocja usług hotelarskich. 6. Sprzedaż usług hotelarskich. 7. Marketing w przedsiębiorstwie hotelarskim.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej