46973
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 247 s. : il. ; 24 cm.
1. Rola reklamy i współpraca z agencją reklamową. 2. Cele komunikacji marketingowej. 3. Trening twórczości. 4. Warszatat reklamotwórczy. 5. Reklama standaryzowana. 6. Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki. 7. Celebrity endorsement. 8. Reklama partyzancka i alternatywna.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Leksykon. - Bibliogr. - Załącznik
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej