46973
Książka
W koszyku
Promocja i informacja turystyczna / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Proksenia, 2004. - 236 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
I.Promocja turystyczna. 1.Gospodarka turystyczna i jej marketing. 2.Promocja - cechy i zadania. 3.Podstawowe instrumenty promocji. 4.Organizacja promocji miejsca docelowego. 5.Wybrane środki promocji. 6.Plan medialny - budżet promocyjny. 7.Ocena skuteczności i efektywności promocji. II.Informacja turystyczna. 1.Pojęcie informacji, jej cechy i skuteczność. 2.Kształtowanie się systemu informacji turystycznej w Polsce, ewolucja rozwiązań organizacyjnych. 3.Informacja turystyczna w Europie. 4.Tworzenie systemu informacji turystycznej w Polsce po 2000 roku. 5.Organizacja pracy centrum i punktu "IT". 6.Zasady oznakowania turystycznego miast, regionów i szlaków turystycznych. 7.Wykorzystanie programów komputerowych i internetu w informacji turystycznej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-2311 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej