46973
Book
In basket
Promocja i informacja turystyczna / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Proksenia, 2004. - 236 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
I.Promocja turystyczna. 1.Gospodarka turystyczna i jej marketing. 2.Promocja - cechy i zadania. 3.Podstawowe instrumenty promocji. 4.Organizacja promocji miejsca docelowego. 5.Wybrane środki promocji. 6.Plan medialny - budżet promocyjny. 7.Ocena skuteczności i efektywności promocji. II.Informacja turystyczna. 1.Pojęcie informacji, jej cechy i skuteczność. 2.Kształtowanie się systemu informacji turystycznej w Polsce, ewolucja rozwiązań organizacyjnych. 3.Informacja turystyczna w Europie. 4.Tworzenie systemu informacji turystycznej w Polsce po 2000 roku. 5.Organizacja pracy centrum i punktu "IT". 6.Zasady oznakowania turystycznego miast, regionów i szlaków turystycznych. 7.Wykorzystanie programów komputerowych i internetu w informacji turystycznej.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 657/659 (1 egz.)
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. M-2311 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again