46973
Book
In basket
Cz.I. Marketing usług: 1. Charakterystyka marketingu usług. 2. Badania działalności usługowej. 3. Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4. Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. Cz.II. Zarządzanie organizacją usługową: 1. Zarządzanie a struktura organizacji usługowej. 2. Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 3. Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 4. Kompetencje pracowników organizacji usługowej. Cz.III: Problemy współczesnego marketingu usług: 1. Współczesne problemy marketingu usług. 2. Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again