46973
Book
In basket
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Marketing w procesach konkurencji 5. Postępowanie nabywców na rynku 6. Wybór rynku docelowego 7. Plasowanie 8. Badania marketingowe 9. Produkt 10. Działania związane z produktem 11. Opakowanie i marka produktu 12. Cena 13. Kształtowanie i zmiany cen 14. Dystrybucja towarów 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów 16. Aktywizacja sprzedaży 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży 18. Marketing bezpośredni 19. Kierowanie działalnością marketingową 20. Marketing w wybranych obszarach działalności
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks.
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again