46973
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Marketing w procesach konkurencji 5. Postępowanie nabywców na rynku 6. Wybór rynku docelowego 7. Plasowanie 8. Badania marketingowe 9. Produkt 10. Działania związane z produktem 11. Opakowanie i marka produktu 12. Cena 13. Kształtowanie i zmiany cen 14. Dystrybucja towarów 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów 16. Aktywizacja sprzedaży 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży 18. Marketing bezpośredni 19. Kierowanie działalnością marketingową 20. Marketing w wybranych obszarach działalności
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej