Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(4)
Autor
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Lassoff Mark
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Perry Greg M
(1)
Rajca Piotr
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(3068)
Powieść polska
(2110)
Powieść angielska
(1405)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(1147)
Bajki dla najmłodszych
(1083)
Programowanie (informatyka)
(-)
Powieść obyczajowa polska
(947)
Kobieta
(930)
Romans
(889)
Powieść obyczajowa amerykańska
(854)
Polska
(849)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(761)
Poezja polska
(729)
Pamiętniki polskie
(525)
Powieść sensacyjna amerykańska
(509)
Rodzina
(492)
Miłość
(485)
Literatura polska
(453)
Tajemnica
(419)
Przyjaźń
(414)
Powieść francuska
(388)
Relacje międzyludzkie
(386)
Powieść obyczajowa angielska
(370)
Powieść historyczna polska
(369)
Wojna 1939-1945 r.
(331)
Opowiadanie polskie
(320)
Powieść dziecięca fantastyczno-realistyczna
(309)
Śledztwo i dochodzenie
(298)
Powieść niemiecka
(297)
Zabójstwo
(272)
II wojna światowa (1939-1945)
(264)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(251)
Publicystyka polska
(250)
Dramat polski
(248)
Opowiadanie dziecięce obyczajowe
(248)
Zwierzęta
(243)
Powieść dziecięca przygodowa
(240)
Powieść dziecięca obyczajowa
(229)
Opowiadanie dziecięce o zwierzętach
(225)
Wojsko
(225)
Powieść młodzieżowa fantasy
(216)
Bieszczady
(211)
Policjanci
(211)
Powieść sensacyjna angielska
(207)
Powieść rosyjska
(196)
Żydzi
(195)
Małżeństwo
(184)
Sekrety rodzinne
(184)
Rodzeństwo
(182)
Osoby zaginione
(177)
Życie codzienne
(174)
Wierszyki dla najmłodszych
(163)
Trudne sytuacje życiowe
(161)
Uczucia
(155)
Powieść kryminalna amerykańska
(154)
Literatura młodzieżowa polska
(149)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(148)
Romans historyczny
(145)
Dzieci
(144)
Nastolatki
(144)
Powieść grozy amerykańska
(143)
Powieść obyczajowa francuska
(141)
Powieść kanadyjska
(137)
Matki i córki
(133)
Pisarze polscy
(133)
Relacja romantyczna
(132)
Arystokracja
(131)
Magia
(129)
Powieść fantastyczna amerykańska
(128)
Dziennikarze
(126)
Literatura
(126)
Polacy za granicą
(125)
Powieść młodzieżowa historyczna
(123)
Baśnie. Legendy. Podania. Mity
(122)
Psy
(117)
Wybory życiowe
(117)
Język polski
(114)
Powieść młodzieżowa fantastyczna
(112)
Dziewczęta
(111)
Historia
(111)
Poezja dziecięca polska
(111)
Powieść psychologiczna polska
(111)
Antologie
(109)
Powieść norweska
(108)
Poszukiwania zaginionych
(106)
Literatura dziecięca polska
(105)
Uprowadzenie
(104)
Dziecko
(103)
Powieść kryminalna polska
(103)
Boże Narodzenie
(102)
Seryjni zabójcy
(102)
Warszawa
(101)
Przestępczość zorganizowana
(99)
Politycy
(98)
Powieść kryminalna angielska
(96)
Wydawnictwa popularne
(95)
Filozofia
(94)
Sztuka
(94)
Prywatni detektywi
(91)
Książki dla małych dzieci
(90)
Podróże
(90)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeżeli chcesz się nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje - pętle, instrukcje warunkowe i zmienne, które są wspólne dla wszystkich powszechnie używanych języków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć się konkretnych języków, sięgnij po tę książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla początkujących w 24 godziny / Greg Perry, Dean Miller ; [tłumaczenie Tomasz Walczak]. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 420 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Helion.pl » Technologie webowe » JavaScript - Programowanie Codziennie inna książka 30% taniej Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III Autorzy: Greg Perry, Dean Miller Okładka książki Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III Obróć Zajrzyj do książki Wydawnictwo: Helion Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 424 Druk: oprawa miękka Książka 59,00 zł Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h Ebook 59,00 zł 47,20 zł Dodaj do koszyka lub Kup 1-kliknięciem Przenieś na półkę Do przechowalni Opis książki Promocje i pakiety Często kupowane razem Szczegóły książki Spis treści Przykłady do książki Opis książki Czytaj fragment Dziś mało kto potrafi obejść się bez komputera. Te niezwykle pożyteczne urządzenia służą do pracy i rozrywki, komunikowania się, diagnozowania chorób, zarządzania firmą, a nawet prowadzenia wojen. Właściwie trudno byłoby wyobrazić sobie dziedzinę, w której komputery i to, co potrafią, byłoby zbędne. Właśnie dlatego we współczesnym świecie umiejętność programowania jest bardzo cennym atutem. Zapotrzebowanie na programistów wciąż rośnie, a najlepsi w tym fachu mogą liczyć na niezwykle atrakcyjne warunki pracy. Niniejszy samouczek pozwala przyswoić sobie podstawy programowania w ciągu 24 godzinnych lekcji, umożliwia solidne opanowanie podstaw i uczy poprawnego projektowania programów. Nie pominięto tu szczególnie ważnego przygotowania się do programowania ani zasad tworzenia oprogramowania w korporacjach, a równocześnie pokazano sposoby korzystania z najważniejszych technik programistycznych oraz kluczowe cechy najczęściej wykorzystywanych języków programowania. W książce omówiono: 1.sprzęt i narzędzia, w tym środowiska programistyczne 2. zarys historii i języki programowania 3. programowanie aplikacji internetowych 4. programowanie w korporacji i obowiązki programisty 5. dobre praktyki projektowe 6. perspektywy programowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między "kodowaniem na dywanie", a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej